3.04.2010

Cumartesi Notları

Bugün güzel bir cumartesiye başlamak istedim. Ama nöbetçiydim. Saat 2.30'da iş yerinden çıktım ve canım arkadaşım Ayşegül ile beraber Ziyapaşaya indik. Alışveriş yapmak istiyorduk ama ben elim boş geldim nedense ilk defa bir alışverişte boş geldim sadece tek birşey aldım.
Ayşegül ile ben bir sene önce tanıştık ve bir sene çok iyi arkadaş olduk kardeş gibi diyebiliriz. Düğünlerimiz 3 ay ara ile oldu şimdi o 6 aylık bende 3 aylık evliyiz. Ya işte böyle cnm arkadaşımı tanıttıktan sonra şimdi bugünkü yaptıklarımıza gelelim. Arabayı park etmek için girdiğimiz sokaktaki küçük bir butik ilk durağımızda fazla zaman harcayarak çıktık ordan, daha sonra diğerleri. Tek aldığım ise Mango'dan acil ihtiyacım olan bir tişört oldu. Bir siyah ve pembe babet almak istiyordum birde etek ama bu seferlik olmadı başka alışverişe artık.

Bu arara İpekyol indirimleri istediğim gibi değildi. Yani çok az ürüne etiket koymuşlardı. Çok fazla durmadım bile mağazada.

İkinci büyük haber ise Adana'ya Twist açılıyor. Ziyapaşa Sturbucks cafenin hemen yanına açılacak olan twist hakkında daha geniş bilgi vereceğim ilerde size. Şimdilik bu kadar. bugünden Notlar.

2 yorum:

  1. Canım arkadaşım bloğunda bahsetmen mutluluk verici...Cumartesi ne zamandır planladığımız ve fırsatını bulduğumuz bi gündü.. çok ta güzel geçti...İtiraf etmeliyim ki Ebru ya o babetleri aldırmayan, gitar çalan çalan çocuklara bahşiş vermesini engelleyen benim... itiraf ediyorum::))) seni çok sewiyorum ebrumm..:)

    YanıtlaSil
  2. bende seni seviyrum cnm. Bak onları unutmuşum gitar çalan gençler harikaydı ama ne ses vardı kızda hayran kaldım

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....