5.04.2010

Marie Claire Nisan

Sabah iş yerimde kapıdan dergimi aldım. haftasonu gelmiş demek ki bugün elime geçti dergim. Hemen kahvemi aldım ve dergiyi karıştırmaya başladım. ( tabi günlük işlerime baktıktan sonra) 3 dergi birden gelmiş bu ay ve tam 780 sayfa rekor kırmışlar zaten dergide editörden mektup kısmında da bundan bahsetmiş. Dergi yine muhteşem çok severek incelediğim dergilerden biri olduğunu daha önce burda söyledimmi bilmiyorum ama takip ettiğim dergiler arasında. Takip ettiğim üç dergi Vogue,Marie Claire ve Elle. Cumarteside Elle Nisan sayısını aldım ondan da bahsedeciğim daha sonra.

Dergide bu ay neler mi var?

Moda Rio'dan sesleniyor adlı yazısnın çok beğendim.
Özel Söyleşiler kısmında; Julia Roberts, Diane Kruger, Nicole Riche, Ezgi Asaroğlu, İzzet Çapa, Tülin Özen, Sevil Atasoy var.
bloglara yer vermiş yine Modanın sanal kahramanları yazısında ünlü bloglardan bir kaç tanesini yayınlamış.
En seksi sezon yazısındaki ürünler harika görmeniz lazım. Ya anlatamayacağım o kadar çok konu varki buradan içindekiler kısmına bakabilir ve abone olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....