22.06.2010

MİMLENMİŞİM:))

Beni bu yazıya mimleyen arkadaşım Stil Sahibi Bayanlara Çokk teşekkürler
Felsefem: Banane yaa. Kim dert ediyorsa o düşünsün
Hayat: Çalış, çalış çalış. sonu nerye kadar yaaa
Çocukluk: Bilmem
Güneş: Her ne kadar yıldızım olsada be Ay'ı sevenlerdenim
Gözler: Anlamsız bakışlar
Yıldızlar: Ufak umut ışıkları

Güzellik: Etkileme Sanatı
Sevgi: Sonsuz bağ
Aşk: İçindeki mutluluk
Müzik: Ruhumu dinlendiren tek gerçek
Dost: İnanmıyorum dostluklara

Para: Olmazsa olmaz
Zaman: Zaman zaman diye takmış kayafa millet ama ben farketmiyorum bile zamanı
Erkekler: Anlamsız
Savaş: Kazanma
Ağlamak: Rahatlamak
Deniz: Ferahlama, uçsuz bucaksız sonsuzluk, dertsiz tasasıs düşünme ortamı
Ayna: Ben
Hayal: Ajansımı kurmak, bebek sahibi olmak ve yeni bir ev sahibi olmak

PEKİ BEN KİMLERİ MİMLEDİM..
 
Stil Direktörü
Modaratör
Büjjosphére
Nasıl Giysem Ne Sürsem
Buse'nin Bloğu
Salıncakta İki Kişi
Kum Sepeti
Kristal Küre
Moda Benim Diyebilene

4 yorum:

  1. Canim cok tesekkur beni de mimledigin icin, ilk firsatta yaziciim, opuldun ;))

    YanıtlaSil
  2. Unblock youtube at school visit http://proxymonster.us

    YanıtlaSil
  3. Unblock Youtube visit http://proxymonster.us

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....