24.06.2010

Renk Renk, Desen Desen


Bugünlerde kafam dağınık. Diş ağrılarım yüzünden çok fazla ilgilenemiyorum sizlerle farkındayım ama anlayın ne olur. Çünkü hiç tahmin edemeyeceğinizden daha fazla ağrı çekiyorum. 20'lik dişimi ameliyatla aldılar benim ve biraz zorlu bir ameliyat oldu ve şimdi o anların acısını yaşıyorum ben. Cumartesi aldırdım dişimi ama hala ilk günkü gibi ağrıyor. Yüzüm şiş ve morardı yanağım. Bir tuhaflık var sanırım doktora gideceğim yeniden.
Neyse biz modaya dönelim. Bu rengarenk elbise ve etekler benim çok hoşuma gitti ya sizin.

3 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım umarım en kısa zamanda eskisinden de iyi olursun.Boynunda kurdela detayı olan altı fırfırlı elbise çok hoş

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim arkadaşlar. sonunda geçti çok hafif bir sızı kaldı sadece bugün kontrolüm var.

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....