12.07.2010

Hafta sonu kareleri ve Accesorize

Hızlıca size hafta sonu ganimetlerini yayınlayacam aslında bu fotğraflar çekebildiklerim birde çekemediklerim var. sadece iki tanesini yayınlıyorum. Birde geçenlerde gittiğim Alihoca köyü diye bir yayla var Niğde Çiftehan'da ordan görüntüler var daha, ooo ne çok şey yapmışız iki haftada


Accesorize' den aldığım bileziklerim. görüldüğü gibi %50 indirim fırsatından faydalanarak aldım. Daha öncekileri inidirmi beklemeden almıştım şimdi acıyorum parama.
Diğer yazın kullanmaktan vazgeçmedim Aven termal spreyim. Sıcak ve bunaltıcı havalardaki tek kurtarıcım diyebiliriz. Makyajla yüümü yıkamak zor old için direk bu sıkarak ferahlıyorum.

Bu arada Önümüzdeki günlerde size harika haberlerle gelecem, süper birşey buldum. Bir arkadaşım harika bir buluş yaptı. Arkadaşım Algamax vitamin ve takviye ilaçlarının Genel müdürü ben bu ilaçları sürekli kullanıyorum takviye amaçlı. Bunların zayıflama özelliğinde olanlarıda var ama bana gerek yok. :)
Arkadaşım şimdide yosun sabunu ve bioderdeki gibi tüy dökümü losyonlarından yapmış. ben kullanım sonucu bildirip sizede sabun ve losyondan hediye vereceğim burdan bir kaç kişiye. Az kaldı bekleyin...

2 yorum:

  1. doğru söylüyosun canı bende bu tarz küçük şeylere verdiğim paraya acıyorum indirimi beklemek en iyisi..Güle güle kullan bileziklerini

    YanıtlaSil
  2. ÇİFTEHAN KASABASI ÇİFTEHAN KAPLICALARI

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....