29.09.2010

Bayanların kuşkusuz en büyük problemlerinden ve hatta utanç sebeplerinden biridir koyu renkli ve belirgin tüyler. Yüzde ya da vücutta bulunan tüyler, özellikle yaz aylarında giyilen açık kıyafetler nedeniyle rahatsızlık verir. Sally Hansen'da bu istenmeyen koyu renkli tüyler için görünmez bir çözüm üretmiş. Benim utanç sebebim değil ama ben yüzümdeki tüylerde rahatsızım ve sürekli kuaföre gitmek istemiyorum daha doğrusu cildin bozmak istemiyorum. Bu yüzden de aldırmıyordum ama bu ürünü bir kaç seferdir nette denk geliyordu en son eczanemde güvele kullanabileceğimi söyleyince bende bir tane aldım. Dün akşam denedim kullanımı çok basit ve çokda kolay 10 dakika işlem tamam ve yüzünüz tertemiz duruyor.  
Yüz, Kol ve Bacak Bölgesi İçin Ekstra Güçlü Tüy Sarartıcı krem hızlı ve etkili biçimde en inatçı ve en koyu tüylerin rengini bile yapay görünümden uzak, doğal cilt tonuyla uyum içerisinde açarak sarartmaya yardımcı oluyor. Fiyatı 26 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....