29.09.2010

Bioderma Sensibio H2O 500 ml

Hassas ciltler için lipid tabakasını koruyucu, yüz temizleme solüsyonudur.Makyaj temizlemede kullanılabilir ben genelde her akşam makyaj temizleme amaçlı her sabah da cildimi temizleme amaçlı kullanıyorum. Denedim ve dün ikici şişesini aldım hemde birinci bitmeden. Benim aldığım eczanede sanırım kampanya vardı. Çünkü internette bulamadım bu kampanyayı. Adana Fehiman Eczanesi. Adanalı olanlar gidebilirle. Sensibo 500 ml de bir alana bir bedava kampanyası var. Ve fiyatıda diğer bir çok yerdeki fiyatlardan çok daha uygun. Fehiman hanımı bu konuda çok beğeniyorum bir eczaneye gidip de ben demeden indirim uygulayan tek eczane


Bu arada Biodermalarda bir özellik daha var puan toplama. biodermadan aldığınız aldığını ürünlerin arkadasın puanlar olur 10 puan toplayıp istediğin fiyatta bir ürünü alabiliyorsunuz yetkili eczanenizden. 


Normal satış fiyatı 49,50TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....