2.06.2011

Çantaların En Spor Hali


Çanta tutkusu olanlardan mısınız sizde benim gibi. Evdeki çanta sayımı ben bile bilmiyormuşum şimdi aklımdan geçirdim de. Çanta benim için ayakkabı kıyafet gibi birşey, her kıyafete ayrı her ayakkabıya ayrı çanta oluşturmayı seviyorum. Bayanların en vazgeçilmez aksesuarları arasında yer alan çantaların değişmeyen adresleri vardır herkes için. İnci Deri çanta konusunda benimde sıklıkla uğradığım bir yer. Şimdide spor çantaları ile müşterilerine hizmet veriyormuş. Sizde şık spor çantaları görmek istiyorsanız mağazalara veya www.incideri.com'u ziyaret edebilirsiniz

1 yorum:

  1. bende bu çantanın siyahı var ve çok memnunum, rugan detayları da var, bir sürü şeyle kombinleyebiliyorum, şiddetle tavsiye ederim!

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....