4.06.2011

Tırnaklarınız Desenlerle Şenlensin....

İşte en son keşfim. Bu tırnak etiketlerini kargo elime ulaşır ulaşmaz denedim ve sonuç mükemmel. Gerçekten çok kolay bir kullanımı ve sonuç saatlerce uğraşıp tırnak desenleri yapmaktan çok daha kolay. Sizin için iki seçenek denedim ve işte sonuçlarını sizde görün. Bu etiketlerden edinmek isterseniz adres çok kolay.

Mara Kozmetik firması bu güzel şeyleri bizim için piyasaya sunmuş. İnternet üzerinden online alışverişle alabileceğiniz bu tırnak filmlerini güvenle kullanabilirsiniz. Gerçekten kısa bir sürede tırnaklarınıza uygulayabiliyorsunuz. Ve geri çıkarması da oldukça basit.
Onlarca desene bulunan bu filmleri almak için adres burası...
Ve işte Benim Uygulamalarım...


 






Mara Kozmetik'e bu güzel deneyimi bana yaşattığı ve büyük zahmetli bir olaydan beni kurtardığı için teşekkür ederim.

* Ürünler firma tarafından gönderilen numune ürünlerdir.

2 yorum:

  1. Benim gibi bir tirnak ve oje delisine gostermeyecektin bunlari ;))

    YanıtlaSil
  2. *madammoda
    o zaman hemen seni bu adrese alalım....

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....