18.08.2011

Birinci Ayımızı Doldurduk ve Acı Sürpriz


Bugün bebeğimin birinci ayını doldurduk. Doktor kontrolümüz ve Hepatit B aşısı için Aile Hekimine gittik. Ama ondan önce bebeğime birinci ayında bir sürpriz yaptım ve onu düşürdüm.

Sabah saat 6.30 du sanırım. Yine rutin mama saatimiz di, emzirdikten uyku sersemi bebeğimi yatağın kenarına yakın bırakmışım ve ayağa kalkmışım. Kalkıp bir adım atmamla ecrinin sesini duyup geri dönmem bir oldu yerde  yataktan yuvarlanmasını gördüm ve nasıl çığlık atıp eşimi uyandırmam bir oldu. Bebeğimi kucağıma alıp ağlamaya başladım. Eşim elimden alıp kontrol etti bir şey var mı diye ve beni sakinleştirmeye çalıştı sürekli. Neyse sakinleştik. Çok şükür Ecrin'de bir şey yok kolunun üstüne düşmüştü ilk neyse ki yatağım karyola tarzında ve yere yakın bir yataktı 30 cm falandı yüksekliği. Kolunda kırık falan var mı diye ilk kontrol ettik yoktu. Bugün doktor kontrolümüz olduğu için hastaneye gittik saat 10 da ve doktorda kontrol etti sorun yok dedi. Diğer kontrollerini yaptı. Artık yuvarlanmalar başladıysa dikkatli olmam gerektiğini söyledi.

Bebeğim saatte bir emmek istediğini söyledim ve sürekli uykusundan uyandığını söyledim o zaman oburluk başlangıcı var mutlaka 2 saatte bir emzir ağlasa da verme dedi.
Boyu ilk doğduğunda 50 cm idi, şimdi 55,5 cm olmuş ve Kilosu 3,400 iken şimdi 4,700 olmuş. Obur kızım fazla fazla kilosunu almış. Sütüm yetmiyor mu iye endişe ederken sütüm gayet iyi yetiyormuş. İlk günlerde sütüm olmadığı için Aptamil mama vermiştim ama artık hiç vermeme gerek yok sanırım.

Ecrin çok terliyor özellikle geceleri sürekli üstünü değiştiriyorum. Bundan dolayı vücudunda su kaybı olmuş çünkü idrarında pembe lekeler gördüm dün doktorda onayladı ve su kaybı olduğunu önermiyoruz ama bu gibi durumlarda su vermem gerektiğini söyledi. Gaz problemi yüzünden Rezene çayı içerebileceğimi günde 100 ml ye kadar içerebileceğimi söyledi.

Vücudunda isilikler vardı yavrumun ben bir gün durup bir gün banyo yaptırıyordum bunu her gün yapmamı söyledi artık her gün banyo yapacağız kızımla ve kesinlikle pudra kullanmamı bebe yağı kullanmamı söyledi.

Biz bebeğimizi genel olarak iç organlarını ve vücudunda herhangi problem olmaması ve içimiz rahat olsun diye check up yaptırmayı düşünüyorduk bununda 3. ayında yapılabileceğini söyledi.

İşte rutin kontrolomüz böyleydi. Hastaneden çıkıp aşısını yaptırdık biraz ağladı ama annesinin kucağına gelince kesildi yavrumun ağlaması. Annesini çok seviyor kızım benim kokumu aldığı anda susuyor genelde.

Bebeğim artık büyüyor ve ben her gün ona biraz daha bağlanıyorum. Bazen ağlamasına dayanamıyor ve hala onunla birlikte ağlıyorum. Allah'tan çok sık ağlamıyor beni de üzmemiş oluyor annecim...

Günlerimiz Devam ediyor....

2 yorum:

  1. Canim cok gecmis olsun umarım tekarini yasamazsınız canim bebisinin iyi olmasına da sevindim masallah pek tatlı Allah saglikli büyümeyi nasip etsin canim

    YanıtlaSil
  2. hiii kıyamam dikkatli ol canım ama çok da strese sokma kendini, düşe kalka büyüdük hepimiz.. Aallah korusun nazar değmesin minik meleğimize..

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....