17.08.2011

Gabrini Diamonda Ojeler..... Renk Renk Ojelere Sahip Olmak İstemezmisiniz?

Gabrini'nin sonbahar renklerinden oluşan yeni Diamond oje serisi firma tarafından denemem için gönderildi. Ojeleri 1.5 TL'ye buradan online olarak satın alabilirsiniz. Ojelerin de renkleri muhteşem ama sedefli olması benim hoşuma giteyen yanı oldu ve çok ağır bir kokusu var ilk sürümde beni rahatsız eden. Bunlar dışında kolay kuruyan ve kolay kolay çıkmayan bir yapıya sahip bir koleksiyon....



Muhteşem Renkleri...





2 yorum:

  1. Canim sana katılıyorum Sedef ısı bozuyor ama summer serisi harika canim bana yardımcı olabilirmisin ben parasını versem sUmmer serisinden banada getirtebilirmiyiz
    hptt://ozlemzkya.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. cnm online olarak satın alabilirsin verdiğim adresten

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....