20.11.2011

Versace Spring Summer 2012 Koleksiyon


Versace defilesinin tanıtım lansmanını inceledim geçen gün. Koleksiyondaki renkler sınırlı sayıda. Beyaz, Siyah, Mavi,Yeşili ve Sarı. Ama sınırlı sayıdaki renge rağmen koleksiyon harika.En dikkat çekici zımba detaylar ve deniz temalı kıyafetlerdi. Çantalar yine beyaz ve zımba detaylı. Anlaşılan o ki bu yaz için D.I.Y. projelerimizde bol bol zımba kullanacağız. Beyazın her tonunu harika kullanıldığı bu kıyafetlerle başbaşa bırakıyorum sizi





















2 yorum:

  1. Sade olanları severim hep eski Gianni Versace 4 katının müdürü olarak Nişantaşı'nda kapandı anımsar mısın bilmem inan o kadar çok neon ürünleri bloglarda gördüm ki böğk geldi iyi ki defile davetiyemi de twitterdan bir okura verdim dedim inan öperim

    YanıtlaSil
  2. * stil direktörü : Neon renklerden bende sıkılmıştım artık ama bu kolksiyon soft renkler insanın içini ferahlatıyor sanki. ben sevdim bu koleksiyonu

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....