20.11.2011

NINE WEST 2012 İLKBAHAR / YAZ

Nine West'in 2012 ilkbahar-Yaz koleksiyonunu incelemeye davetliydik. Ve Koleksiyonu tek tek inceleme fırsatımız oldu. Şunu söyleyebilirim. Koleksiyon kusursuz. Renkler modeller, yeni tarzlar. Herkesin kendi için bir ayakkabı bulabileceği bir koleksiyon olmuş.




Soft ve yumuşak renklerden oluşan bu ayakkabılar beni benden aldı. İlkbaharı sabırsızlıkla bekliyorum diyebilirim. Hemen bir tane alıp denemek için sabırsızlanıyorum.
 


yılın moda renklerinden oluşan bu sandaletler harika bir kurtarıcınız olacak eminim buna. Plajda ve havuz kenarında herkes sizin ayaklarınıza bakacak. 
 




Siyah beyaz renk tonlaması da yapılmış. Bu sene ayakkabılar ya siyah ya beyaz yada renkli renkli koyu tonlar yok artık....


 

Şu sandaletlere bakın. yüksek topuklu ve ideal bir ayakkabı. Yüksek topuklu olması benim için zor olabilir biraz çocukla ama yaza kadar benim kız beni zorlamaz sanırım giyebilirim belkide.


Veee. Miu Miu'dan sonra bir çok firmada rastladığım glitter modelli ayakkabı ve çantalar. Gecelerin vazgeçilmez şıklığı olacak. Bu yaz herkesin ayağında bu şimli parıltılı ayakkabıları göreceğimize eminim

 


Dolgu topuk bu senede moda olmaya devam edecek. Bu yaz için şimdiden sale-indirimli ürünlerden almanızı tavsiye ederim bir modelde yeni sezondan alırsınız işte siz ucuz moda. Unutmayın modayı kendinize uydurmak hiç de zor değil..



Bu ayakkabı bir sır bekleyin ve koleksiyon mağazalara verildiği andan itibaren bu ayakkabının güzelliğini gidin kendiniz keşfedin.
 



Ve son bir lansmanda böyle bitti. Yeni modelleri yeni markalar yeni toplantılarda görüşmek dileği ile.... :)))

5 yorum:

  1. renkler ilkbaharın yazın hakkını gerçekten vermiş, çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. aşık oldummmm

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar iç açıcı bir koleksıyon, bahar gelse dedım, pastel renkler, glitter babaetler, clutchlar hepsine bayıldım!!

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. pudra tonlar olsun canımı yesin .)

    YanıtlaSil
  5. pudra tonlar olsun canımı yesin .)

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....