13.12.2011

Yılbaşında Şenay Akın Koleksiyonu ile Işıldayın


Şenay Akın’ın Flora koleksiyonunu il gördüğümde farklı bir tarz farklı bir çalışma herkes de olmayan bir şey dedim içimden ve hayran kaldım diyebilirim.

Şenay Akın'ı tanımayanlar için kısa bir açıklama, 1976’da doğdu. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Fotoğraf Bölümü'nde okudu. Okul yıllarında takılabilir formlara olan tutkusunu keşfetti ve yolunu çizdi.
Bu doğrultuda Kapalı Çarşı'daki mücevher ustalarından dersler aldı. Eğitimini tamamlamak üzere İtalya'ya gitti.  Scuola d'Arte e Mestieri di Vicenza, mücevher tasarımı ve gemoloji dersleri aldı.  Alberta Vita atölyesinde Çağdaş Takı stajını tamamladı.

2007 yılında “Onlar” isimli ilk kişisel sergini açtı ve birçok karma sergiye katıldı. Tasarımları Thames&Hudson yayınevinin “New Rings 500+ Designs” kitabı başta olmak üzere, çeşitli yayınlarda yer aldı.  2008’da İstanbul’da kurduğu atölyesinde üretmekte ve eğitim vermektedir. İşleri yurtiçi ve yurtdışında galeriler ve tasarım dükkanlarında yer almaktadır. Kapalı Çarşıdaki atölyesinde
K uyumculuk,
Tasarım ve Yaratıcılık AtölyesiMücevher Tasarımı ve
Çizim Teknikleri dersleri veriyor.

Gelelim ürünlere ben çok beğendim çünkü farklı piyasadaki bir altın üzerine hürrem modeli işlemeler değil sonuçta farklı bir tarz geldi bana. Ben almayı düşünüyorum açıkçası evlilik yıldönümüde yaklaşırken hediyemi kendim seçeyim bari ve bundan yanımı kullansam acaba. Neyse ben bunları düşünürken siz bu eşsiz koleksiyonu inceleyin bakalım... Detaylar www.senayakin.com 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....