29.02.2012

Ecrin'in Siyah Fermuar Detaylı Elbisesi ve Kombini



Geçen ay dikmiştim bu elbiseyi kızıma. Çok beğenildi ve hazır sanıldı. Dikişi makinem geldi geleli sürekli bu tür şeyler dikiyorum aslında ama bloğa koymak aklıma hiç gelmiyordu. Az önce neden bunu yayınlamıyorum ki dedim ve bundan sonra diktiklerimi de burada paylaşmaya karar verdim. Bloğum gittikçe çeşitli alanlara gidiyor farkındayım ama ne yapayım bu benim kişisel bloğum ve istediğimi yazarım değilmi?. Ve bugüne kadar firmalardan gelen ürünleri de hiç yayınlamamıştım bundan sonra bunları da yayınlamaya karar verdim. Ürünleri denedim değerlendirdim bölümünde yayınlayacağım. 

Elbiseyi penye kumaştan diktim ve kalıp olarak evdeki bir tişörtünü kullandım ön kısmını da dıştan fermuar diktim. Penye olduğu için başka oens veya ıvır zıvır elbise detaylarına gerek kalmadı ve çok rahat giyiyor. Ama ilk giyiminde sonra dikişleri açıldı gibi oda benim dikiş alanında daha yeni olduğum için yanlış dikimden kaynaklanmış. daha sonra dikişleri sağlamlaştırdım ve şimdi çok rahat kullanıyor. Kıyafeti ile çekilmiş fotosunu bulamadım ama başka bir fotosuda altta tombişimin. 

Buda bu elbise ile kombinlediğim ayakkabısı ve montu hanımın. 

 


Elbise: ben diktim, Ayakkabı: Funny baby, Mont : Zara baby, Kazak : Zara baby

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....