29.02.2012

Yılın İkinci Hediyesi Bütün Bayanlara - Asos Ayakkabı


Bu ayakabıyı sanırım iki sene önce sevgili blogger arkadaşım Buket Poyraz'dan kazanmıştım ve giyememiştim. Aslında niye giymediğimi hiç hatırlamıyorum. Gün ayakkabı dolabımı düzenlerken tesadüfen gördüm ayakkabıyı ve ne yapsam diye düşünürken Hediyeyi hediye etmek sünnettir dedim ve bende takipçilerime vermeyi düşündüm bunu. Haksızlık olmasın diye tabiki yine çekiliş yapacağım ve bu sefer süre uzun olacak çünkü iki haftalığına şehir dışına çıkacağıım ve ayakkabıyı yanıma almayacağım için sonuçlarda iki hafta sonra cuma günü açıklanacak. Ama siz bu sürede yapmanız gerekenleri biliyorsunuz zaten olabildiğince çok duyuralım ve çekiliş sayımızı artıralım arkadaşlar. Her kişiyi duyurdukları link kadar isim yazacağım ve kutuya o şekilde atacağım ve bu sayede daha çok kazanma şansınız olacak her gün duyurun link atın bana bende bir isim daha atayım kutuya.



Asos'un bu 37 numara tatlı fiyonklu pembe ayakkabısını kazanmak içim yapmanız gerekenleri bir kez daha yazayım

1. Blogumun izleyicisi olmalısınız  ve beni facebook, twitter takipçim olmalısınız
2. Çekilişi facebook, twitter ve bloğunuzda duyurmanız.
3. Bu posta kazandığınız takdirde size ulaşabilecegim bilgiyle birlikte, tatlı bir yorum bırakmalısınız.

Yarışma 9 Mart 2012 günü sona erecek ve 10 MArt 2012 da çekiliş sonucu kazanan kişi blogumda facebook ve twitter'da açıklanacaktır.

Hepinize bol şanslar diliyorum.