13.04.2012

Anneler Günü Hediyeniz Atasay'dan Olsun

Bu benim ilk Anneler Günüm. Açıkçası çokda birşey beklemiyorum eşimden geçen sene anne adayı olduğun halde sen anne değilsinki sana hediye alayım diyen bir eşim var benim. Bu sene de bir şey yapacağını sanmıyorum. Belki firmalardan ufak tefek hediyeler gelir ama eşimden çöp bile gelmeyecek. Sanmayın ki eşim bu yazıyı okusun da utansın diye yazıyorum. Eşim ne yazık ki bloğuma girip bakmıyor bile :(((

O yüzden rahat yazıyorum onun hakkında bazı şeyleri. Sırf onun yanında olup da o gün mutsuz olmamak için Adana'da olmayacağım anneler gününde. Bodrum planı yaptım ve kendi anne babamın yanında geçireceğim anneler günümü.

Ama umarım bütün anne arkadaşlarımın ilk anneler günü benimki gibi geçmez ve güzel hediyelerle anne olduklarını güzel duygularla yaşarlar..

İşte o duyguları dahada önemli kılmak için Atasay'dan anneler gününe özel hazırlanan bu koleksiyonlardan bir hediye ile günleri harika geçer diye umuyorum...

Atasay, iyi günde kötü günde her zaman yanımızda olan bizi karşılıksız sonsuz bir sevgi ile seven annelere, yanlarından ayırmak istemeyecekleri her yaşam biçimine uygun altın ve pırlantalı hediye seçenekleri sunuyor.  Benim Atasay'dan hiç takım yok açıkçası almayı istemedim mi istedim evet ama düşünen bir eşim olmadığı için olmadı işte. Ama bu koleksiyondan ben kendi annem için bir hediye mutlaka seçeceğim.  Hadi sizde koleksiyonu inceleyin ve sizde bir hediye seçin






2 yorum:

  1. Anneme her yıl benzer şeyler almaktan sıkıldım.Bu yıl farklı bir hediye almak istiyorum.http://www.buldumbuldum.com/hediyesi/anneler_gunu/ tarzında ilginç anneler günü hediyesi önerisi olan var mı?Yorumlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Anneme her yıl benzer şeyler almaktan sıkıldım.Bu yıl farklı bir hediye almak istiyorum.http://www.buldumbuldum.com/hediyesi/anneler_gunu/ tarzında ilginç anneler günü hediyesi önerisi olan var mı?Yorumlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....