16.04.2012

DIY - Boncuk Bileklik Yapımı

Geçenlerde twitterdan bir bileklik yayınlamıştım. DIY fikri kendim yapmıştım.

Benim tek tek fotoğraflarını çekip yayınlamaya fırsatım ve imkanım olmadığı için size hazır yapılmışını buldum eğer sizde yapmak isterseniz bu basit bileklikleri yazın severek takabilirsiniz ama size tavsiye boncuklarınızı kaliteli ve rengi soyulmayanlardan almanız olur. Çünkü kalitesiz boncuklar da suya girdiğiniz veya bir süre sonra rengi kolunuza yapışıyor ve şeffaf boncuk kalıyor geriye... :)))


Herkesin kolunda yapıp takdığı bileklikleri görmek istiyorum twitter da hadi bakalım

Güle güle kullanın bilekliklerinizi. Sevgiyle kalın......

5 yorum:

  1. Ayy pek güzel görünüyorlar yaz için rengarenk yapmalı takıştırmalı:)

    YanıtlaSil
  2. canım süper olmuş deneyim sana mail atıcam bu arada bende bloguma beklerim
    ozlemlemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. süper fikir en yakın zamanda yapacağım :))

    YanıtlaSil
  4. ay çook güzel bende yapacağım

    YanıtlaSil
  5. Bende yapacagim, cok kolaya benziyor. Zaten bir sürü boncuklarim duruyordu.. Paylasim icin tesekkür ederiz. :)

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....