25.04.2012

Bodrum'dan ilk İzlenimlerim...



Twitter'dan beni takip edenler bilirler Bodrum'a ailemin yanına geldim. Geleli 8 gün oldu ve 8 günlük izlenimlerim... Muhteşem, muhteşem , muhteşem... Annemler Turgutreis'de geçen yıl taşınıp yerleşmişlerdi bense yeni gelebildim yanlarına. Hamilelikti Ecrin'in doğumuydu derken anca gelebildim yanlarına.

İlk geldiğimde fırtına vardı Bodrum'da bu yüzden üç gün evden çıkamadık ama yinede ben kızı bırakıp kaçtım biraz dışarı...


Turgutreis dışına çıkamadım daha ama sanırım haftaya pazartesiden itibaren Bodrum'a ve diğer yerleri de gezeceğim. Buradakiler genelde emekli olupda buraya yerleşen insanlarla dolu ve çok takdir ettim kendilerini gerçekten duyardım ama genelde anlam veremezdim ama şimdi benimde düşüncem aynı şekilde. ileride allah kısmet ederse buradan bir ev almayı bile düşündüm. Adana'ya gidince Burhan'a bu durumdan bahsedeceğim bakalım ne diyecek.

Turgutreis çok güzel her taraf bembeyaz farklı bir renk ev ve bina yok. Annemlerin yaşadığı ev sahile 200 metre ve deniz ayaklarımın altında çok güzel bir suyu var buradaki denizin ama diğer yerler nasıl bilmiyorum tabi. Daha suya girmek kısmet olmadı sular soğuk çünkü Ecrin'le beraber girmek istediğim için suların biraz daha ısınmasını bekliyorum.

Geldim ve işte Buradaki resimlerimden bir kaç kare ....


Güneşli olan ilk günümüzü parka giderek kutladık çünkü evde sıkılmıştık artık....


Sahil muhteşemdi deniz muhteşemdi bayıldım suya atmamak için kendimi şuan bile zor tutuyorum...





 Bol bol dinleniyorum ayaklarımı uzatıyorum ve temiz havayı ciğerlerime çekiyorum. Geldim geleli hiç rahatsızlanmadım diyebilirim havası süper


Diğer yaptıklarımız ve evde durduğum günlerde neler neler yapmışım onuda diğer yazımda anlatacağım şimdi müsadenizle tatilime devam ediyorum....

Kendinize Çok İyi Bakın Olur mu ............


1 yorum:


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....