26.04.2012

Tırnaklara Bahar Geldi - Sally Hansen İle Şeker Renkler

Sally Hansen ojelerine bayılıyorum. Öyleki neredeyse bütn renklerini aldım diyordum ki bu şekerleri görünce almadığımı anladım. Bu renkler arasınd eksiklerim varmış benimde. Sally Hansen ojelerinin sürümü kolay çabuk kuruyan veuzun süre dayanan oje olması nedeniyle benim favorim. Fiyatları tabiki satılan bazı ojeler gibi 2 lira değil ama değer bir kat sürmeniz bile yetiyor bazen silip silip sürmek zorunda kalmıyorsun.. İşte benim Sally aşkım bu kadar yoğun. Size de tavsiye etmek isterim bence diğer ojelere vereceğiniz parayı buna verin daha memnun kalın .Ve en yeni ve en renkli aksesuarlarımızdan olan tırnaklarımız bu bahar da renkleniyor. Oje trendlerinin belirleyicisi Sally Hansen Complete Salon Manicure ile bahar enerjisini tırnaklarınızla yansıtın. Aynı anda hem bakımlı hem daha iddialı tırnaklar ile kendinizi bu ışıltıya kaptırın ve eğlencenin keyfine bakın.



“Küçücük fıçıcık içi dolu ojecik”
Çünkü bir ojeden beklediğinizden çok daha fazlası bu şişede

  •  Time-Release teknolojisi ile 10 güne kadar dayanıklı 
  •  Astar ve cila kat özelliği 
  •  Uzatıcı ve güçlendirici bakım 
  •  En moda renkler 
 Tek bir hamlede ojeyi sürmeye yarayan özel fırça

Complete Salon Manicure Fiyatı:13 TL



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....