25.05.2012

NetWork Spring/Summer 2012 Koleksiyonu

Network'un bu yazki koleksiyonu beni benden aldı. Tamda istediğim parçaların hepsi var ve benim olması için mağazada beni bekliyorlar.. Koleksiyona tam anlamıyla bayıldım ama almak istediklerimi bugün gidip denemeyi bile düşünüyorum. Arzu Kaprol imzalı NetWork kadın koleksiyonu gece-gündüz giyilebilen formlarıyla hayatınızı kolaylaştırıyor. Yalın ve keskin hatlara sahip NetWork tasarımları, renklerin duruşunu değiştiriyor.Network ürünlerini sizde merak ediyorsanız Facebook ve Twitter hesabına takibe almanızı tavsiye ederim.. 










2 yorum:

  1. En sondaki elbise süper, Network'e uğramam lazım, notumu aldım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika bir elbise... Mutlaka uğramalısın cnm

      Sil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....