25.05.2012

Yeni Oyuncağım....


Bugün uzun zamandır almak istediğim ama bir türlü kısmet olmayan şeye kavuştum. Hemde hiç tahmin etmeyeceğim zamanda.. İpad her zaman favori listemdekilerdendi iphone'dan sonra..(Hala İphone'um yok). Hangi modelini alsam diye düşünürken bana gelen hediye İpad 2 16 GB oldu. Tamamen sürpriz olan bu hediyeyi şimdi elimden düşürmüyor ve baş köşede saklıyorum. Ecrin'den saklamam gerekiyor çünkü eline alıp oynadıktan sonra atmaya kalkışıyor..







Şimdi bu yeni oyuncağım için deli gibi aksesuar ve kılıf bakmaya başladım. Bütün seçenekler değerlendirilecektir. Önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.... 

6 yorum:

  1. ne güzel hediye yavcurum buu güle güle kullan nazarlarda ve en önemlisi Ecrinden korusun :))

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullan cnm;)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim cnm herkesin böyle güzel hediyeleri olsun

    YanıtlaSil
  4. valla bende uzun zamandır almayı planlıyorum hala alıcam :) benımde 1 yaşında kızım var ondan kaçırmak şart zaten alınca:) güle güle günlerde kullan güzel postlar yaparsın bol bol .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kullanışlı bir şey umarım alırsın sende cnm.. Evet kızdan uzak tut :)))

      Sil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....