2.05.2012

Saatim Swatch Vol 3 - The Chrono Collection



Bugün yine The Chrono serisinin ikinci saati ile devam ediyorum. Bu saatinden diğerinden farkı sadece içinin siyah olması ben. Siyahlı kombinlerimde genelde bu saati kullanıyorum.. Swatch severler bu saate bayılacaksınız bence..






  





Saat deyince akla Swatch Swatch deyince sizin aklınıza hangi saat geliyor... #saatimswatch tagı ile sizde Twitter üzerinden bize katılabilirsiniz. Sadece Twitter değil Facebook üzerinde de katılabilirsiniz.

Swatch Türkiye'nin Twitter ve Facebook hesabını takibe alarak sizde başka arkadaşlarımızın Swatchlarını görebilirsiniz ve bundan sonraki bir çok etkinlikten haberdar olabilirsiniz. 

Güzel Swatch saatlerinizi Facebook ve Twitter zerinden tek tek gönderiyorsunuz hepinize çok teşekkür ederim..

Ve daha çok saat bekliyorum hadi arkadaşlar #saatimswatch için kolları sıvayalım....



4 yorum:

  1. Çok beğendim..Takılarınla birlikte de çok şahane durmuş..Benimde var buna çok benziyor ama sanırım bileğim fazla ince ağır geliyor,metal oluşundan dolayı, o yüzden deri kayış tercih ediyorum ama swatch bi tanedir..Her zaman hayatımda:)

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyorlaar !!
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ciddi anlamda kıskanmaya başlıyorum :):):):)



    http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. * PhotoandFashion - Cnm teeşekkür ederim...

    * nasli - çok teşekkürler...

    * zuhalcim seninde saatlerini bekliyorum twitterdan yazdım bugün yeni bir proje geliyor

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....