3.05.2012

Saatim Swatch Vol 4 - Dipahane Serisi Bronz Saat



Saatim Swatch 'da Hafta sonuna yaklaşmışız bile. Ne kadar çabuk geçiyor zaman yaa. Yarın cuma ve son saatlerimiz kaldı artık.  Ben daha çok altın sarısı renkler tercih etmişim gibi gözüküyor ama öyle değil bu saatten sonraki saatlerim canlı canlı renkler ve biri de siyah tabiki... :))) En sevdiğim saatimi sona sakladım ....

Ve bugünkü saatimiz yine Diaphane serisinden bronz renkli olan saatim. Çok hafif ve çok kullanışlı bir saat.  Bu saati her renkle takabiliyorum çok seviyorum bunu..



 


Saat deyince akla Swatch Swatch deyince sizin aklınıza hangi saat geliyor... #saatimswatch tagı ile sizde Twitter üzerinden bize katılabilirsiniz. Sadece Twitter değil Facebook üzerinde de katılabilirsiniz.
Swatch Türkiye'nin Twitter ve Facebook hesabını takibe alarak sizde başka arkadaşlarımızın Swatchlarını görebilirsiniz ve bundan sonraki bir çok etkinlikten haberdar olabilirsiniz.

Güzel Swatch saatlerinizi Facebook ve Twitter zerinden tek tek gönderiyorsunuz hepinize çok teşekkür ederim..

Ve daha çok saat bekliyorum hadi arkadaşlar #saatimswatch için kolları sıvayalım....

1 yorum:


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....