2.07.2012

Mersin Tatili ve Ecrin İçin Aldıklarım

GEçen hafta sonu neredeyse 4 senedir her yaz gittiğimiz Mersin Boğsak'daki motele gittil. Ben orayı denizi ve sakinliği yüzünden çok seviyorum. Yoksa konfor ve mutfağı sıfırın altında. Bu yaz ilk defa kızımızla gittik. Boğsak sessiz sakin güzel bir yer ufacık bir köy orada bizim kaldığımız ote dışında birde Selefkos Hotel vardı. Biz İntermot'ta kalıyoruz sürekli ama bu sene son olabilir o ayrı ( çok fazla hayal kırıklığı yaşadım sadece deniz için çekmemeye karar verdim orayı) 

Neyse tatilimize çok güzel hazırlandık ve gittik. Ecrin hanımın Bodrum'dan sonraki ikinci deniz macerası için hazırlıklarıda tamamladım. Bodrum'dayken almamıştım bunları çünkü denize girmedi bizim kız ve sinekte yoktu orada.. 

 

Sinekden korumak için Chicco'nun roll-on şeklindeki inek kovucusundan aldım. Ve Güneş kremi olarak'da Bioderma'yı seçtim. Photoderm Kids 50 Faktörlü olan idealdi. Biodermanın ürünlerini severek kendi cildimde kullanıyorum ve güveniyorken kızıma da gözü kapalı aldım. Sandaletlerimiz İpanema Twigy mağazalarından aldım. 
Ve Avene bunu aslında ben kendim kullanıyorum ama baktım ki sıcaklarda bunaldıkça ve yüzümün kuruduğunu hissettiğim zamanlarda bende etkisi var o zaman kızım için kullanabilirim dedim. Termal su içinde zararlı bir bileşen yok. Sıcaklarda herkese tavsiyem çantanızdan ayırmayın. 

Ve buda tatilden bir kaç kare...




Herkes umarım tatilini gönlünce geçirir...

5 yorum:

  1. admin nasıldı selefkos?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper ötesi bir er motel tabiki lüx dil ama deniz kum muhteşem

      Sil
  2. ya bizde boğsak intermodda kaldık gecen yıl.bu sene yer bulamadık.denizini sevdiğimiz için boğsağa gidelim dedik özel plajı yokmuş acaba çok yurumuyuz benim kızım 2yaşında zor olurmuki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selefkosa girmedik bizde vardı ama biz intermotta kalıyoruz her sene en iyi yer orası

      Sil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....