13.08.2012

Vichy Türkiye'den Güzel bir Hediye

Vichy AQUALIA THERMAL Nemlendirici ile geçen gün tanıştım ve üç günlük kullanım sonucunda çok çok iyi izler bıraktığını söylemeliyim. Hassas ciltler için özel olan yapısı ile cildiniz hem nemlendiriyor hemde koruyor. Aqualia Thermal! Cildinize 24 saat nemlendirme, güçlendirme ve rahatlama sunan bir ürün






VICHY’DEN DEVRİM YARATACAK NEMLENDİRİCİ

- 24 SAAT SÜREKLİ NEMLENDİRME

- GÜÇLENDİRME

- RAHATLATMA

4 hafta içinde cilt hassasiyetinde azalma

Aquabioryl, cildi güçlendirir ve anında epidermise nemlenme hissi kazandırır.

Cilt nem ile daha ferah ve yumuşak hale gelir.

Mükemmel bir nemlendiricinin gözle görünür işareti

Ve İşte sürprizim Twitter takipçilerime bu güzel üründen bir tane hediye etmeyi düşünüyorum. Hadi herkes twittera koşsun ve yapması gerekenler şunlar

- @modahaftasi twitter hesabımı takibe almak 
- daha sonrasında @VichyTurkiye twitter hesabını takibe almak ve aşağıdaki metni tamamlayarak twet atmak gerekiyor.

" Vichy'i seviyorum çünkü ........ ürününe bayılıyorum. @VichyTurkiye @modahaftasi "


Hadi twetlerinizi bekliyorum. Bu güzel nemlendirici sizinde olabilir. 19 Agustos son gün

Yarışmaya buradan katılamayacağınız için yoruma kapatıyorum bu yazıyı..