10.08.2012

YVES ROCHER Sexy Pulp Ultra Hacim Maskara

Yves Roche'in bu maskarasını alalı sanırım iki haftadan fazla oluyor ama yazmak yeni nasip oldu. Mağazaya uğradığımda hangi ürününü alıp denesem ilk acaba dediğimde evde maskaramı bitmiş olduğu aklıma geldi ve maskarasını almaya karar vermiştim. İki haftadır kullanıyorum ama sadece gündüz dışarı çıkarken. Ben ekstra yoğun ve hacimli bir ürün istemiştim ve bana bunu önerdiler ama tam olarak hacimli olmadı kirpiklerim olmadı...




Ürünü sürdükten sonra gözlerimin resimlerini çektim sizde sonucu göreceksinizdir.


Ürünün  yumuşak yapısı ve sürüm kolaylığı ile mükemmel ama ultra hacimli bir maskaranın verdiği sonuç kadar tatmin edici değil.

Fiyat olarak uygun bir fiyatı var almak isterseniz Yves Roche sitesinden temin edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. ben loreal 4D yi siddetle tavsiye ederim. Hem uzun hem de gür gösteriyor :D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....