19.09.2012

Ben Yokum Artık......


Uzun süredir yazmıyorum farkındayım cunkukafamdaki sorunları başka şeylerle çözmeye çalışıyorum. Mesela blogdan vazgeçmek gibi.

Bir ara evdeki internetimde sorun oldu uzun süre giremedim bloga o olaydan sonra soğudum yazmaktan. Netin gitmesi ile birlikte twitterda yasağım ve gördüğüm bir kaç şey blog yazıyorum ama emegime değmiyor düşüncelerini kafama soktu. Şimdi farklı düşünceler içindeyim ama bir süre daha yazmayacağım çünkü hala kendimle alakalı problemleri çözebilmiş değilim. Hatta blogumu devretmeyi bile düşünüyorum ciddi ciddi.

3 yıldan fazla zamandır yazıyorum ara sıra kızdığım noktalar oldu ama hiç bu kadar ciddi bırakmayı düşünmemiştim. Aslında cok seviyorum blogumu ama bazen öyle gereksiz öyle saçma mailler ve yorumlar okuyorum ki cok sinirleniyorum. Sanırım hamileliğin verdigi streste var bende biraz. Cok gerildiğimi hissediyorum. Blogumu uzun süredir sadecereklamlara yönelik yazdığımı farkettim kendimden bahsetmeyi bile unutmuştum cogu zaman Buda beni sanırım etkiledi. Artık tamamen ticari boyuta dondü blog ben bunu pek istemiyordum aslında ama oraya dogru gidiyor bu is.

Ara sanırım iyi gelecek bana yada tamamen elden çıkarmak.... Bilemiyorum ama bir süre daha yokum bilgisi şimdiden verilsin..
Takipçilerin hepinizi seviyorum. Kendinize iyi bakın olurmu.. Twitter can hala yazıyorum günlük beni oradan takip edebilirsiniz bir süre.

HOSCAKALİN......

2 yorum:

  1. :/ çok uzuldum canım umarım bylesı senı daha cok mutlu eder:/

    YanıtlaSil
  2. Canım bence bu kadar emek harcadığın blogunu kimseye devretme.Bebişinle ilgili yaz.DIY projelerini ekle.Kendini anlat...ama lutfen kimseye devretme blogunu.Kocaman öpüldün.

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....