6.11.2012

The Body Shop Alışverişim


The Body Shop 3 al 2 öde kampanyasını bilmeyen kalmamıştır sanırım ben gidip alışverişlerimi tamamladım ama yazmak yeni kısmet oldu sanırım bu alışverişi yapalı iki hafta oluyor. 

The Body Shop'a uğrayıpta el kremi almadan çıkan var mı bilmiyorum ama ben her defasında bir el kremi alıyorum bu seferde indirimli ürünlerden bunları aldım. ikisi normal kokusuz el kremi biri ise pembe olan japon çiçeği kokusuymuş hoşuma gitti kokusu sanırım bundan sonrada alacağım. 

Birde tonik aldım ve ondan da memnun kalmadım. Normale ben cildim için tonik kullanamıyorum. Ne zaman tonik kullansam sivilceler çıkıyor daha çok. Bunu da deneyelim dedik ama yok bunda da aynı sorun bunu da tekrar almayı düşünmüyorum. Clinique tonik deneyeceğim birde bakalım onuda yazarım size.



Bu duş jelini daha doğrusu vücut temizleme jelini ise bacaklarımdaki lekeler için aldım ciltteki lekeleri yok ediyormuş ama ben iki haftadır düzenli kullanmama rağmen hiç etki etmedi. sırf bitsin diye birde kokusu fena değil kullanacağım. Bir daha almam ama. Pembe ola duş jeli ise hediye verildi mağazadan. 

Alışverişlerim bu kadar hala indirim devam ediyorsa sizde gidip bence el kremlerinden alın derim.

İyi alışverişler...

2 yorum:


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....