6.11.2012

Yeni Bir Battaniye Başlangıcı

Son günlerde oyalanmak için elime aldığım ikinci battaniye modeli bu. Ama bir soğukluk girdi sanırım devam edemiyorum. Şimdi yazısını yazmak istedim belki bu bana bir işaret olur da bitirim battaniyeyi. Bittikten sonra detaylarını tekrar yayınlarım .




Modeli internetten aldım instagramda bir kullanıcı şuan adını hatırlamıyorum. Son bitmiş modeli yayınlarken kullanıcıyı da yayınlarım. Sanırım şimdilik modelden anlamışsınızdır tahminleri alalım.

Buda kullandığım ip Nako saten iplik kullanıyorum. 
 

3 yorum:

  1. Bence cok tatlı. Yapabiliyor olsam kesin bende baslardım. Muhakkak tamamlayın bence :)

    YanıtlaSil
  2. aaa çok ıyı oldu bunu gormek.. bende yün aldım beklıyordum model görüp yaparım dıye. heves geldı hemen baslıyayım :)rennk uyumuna bayıldım bu arada ;)

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....