8.01.2013

Estee Lauder Advanced Night Repair 30ML Yoğun Onarıcı Serum






Malum yaş 25 i geçti artık belli bakımlara başlama zamanı diye düşünüyordum ve kendimi Estee Lauder standında buldum. Müşteri temsilcisi ile uzun sohbetler sonunda cildim için gerekli ürünleri bana önderdi. O anda orada almadım ama ürünleri aklıma not ettim tabi. netten daha uygun fiyatlara bulabileceğimi düşünerek. Listemdeki ürünlerin başında bu Estee Lauder Advanced Night Repair Yoğun Onarıcı Serum vardı. cildimdeki bugüne kadar ihmal ettiğim bakımını tamamlamaya yardımcı olacak. Kırışıkları önleyerek beni genç görünümle vedalaştırmayacak. 

İçindeki yeni patentli teknolojisi Alkyl Guanine Transferase (AGT) cildin görünen hasarlarının onarılmasına yardımcı oacak. Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex cildin sürekli olarak kendini onarmasına ve görünümünü de üç şekilde geliştirmesine yardımcı oluyormuş.
Sürekli Senkronize Onarım, 
Geliştirilmiş Çevresel Onarım,
Önleme & Nemlendirme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....