16.01.2013

Hobi - Bebek Battaniyesi


Bitireli üç haftadan fazla oluyor ama ben anca yazmaya fırsat bulabildim. Battaniye beklediğimden de kalın oldu altına tek kat bir yumuşak pazen kumaş geçireceğim daha ama bu şekilde bile rahatlıkla kullanılabilir. Yapımı çok basit aslında resimlere bakarak model çıkarabilieceğinizden eminim ama takıldığınız yerlerde yazabilirsiniz bana yardımcı olurum.

İplik olarak Nako Saten kullandım. Mavi ve krem iplikten 2 adet diğer Khaki renginden 4 adet bitti. Renk seçimlerini istediğiniz şekilde yapabilirsiniz. Oğluşum için yaptığım bu battaniyenin bir büyük boyutunu kızım içince düşünmüyor değilim ama sanırım seneye çünkü elimde fazla başlayıp bitirmediğim işlerim var. 






5 yorum:

  1. ayyy pek güzel olmuş. örnekli anlatımı var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada biraz daha detaylı resimleri var isterseniz

      http://www.modahaftasi.net/2012/11/yeni-bir-battaniye-baslangc.html?m=0

      Sil
  2. çok güzel olmuş ben de kızım için başladım ama nasıl ekleyeceğimi anlamadım.renkli yuvarlakların etrafı iki sıra gidildikten sonra mı sık iğneyle ekleniyor?

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık ben de kızıma başladım fakat bunları nasıl birleştireceğimi anlamadım.yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orta yuvarlaklarını yaptıktan sonra kenarına iki sıra gidiyorsun bu şekilde her bir parçayı bitiriyorsun. Daha sonra iki parçayı eşine aldığında kenardan ikisi bir tutarak sık iğne yaparak gidiyorsun. Birleştirme böyle oluyor. Anlatabildim mi bilmiyorum ama

      Sil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....