16.01.2013

Kışın Vazgeçilmezleri El Kremlerim - Hand Cream


Kışın her insanın vazgeçilmez bir kozmetik malzemesi varsa oda el kremleridir. Kuruyan çatlayan ellere her türlü krem deneriz. Benim bu kış kullandıklarım Nivea, The Body Shop ve Neutrogena. 


The Body Shop'tan bu sene aldıklarımdan biri Japanese Cherry Blossom japon çiçeği kokulu diğeri ise sadece kokusuz formüllü bir el-tırnak kremi. Japon çiçeği kokulu olan favorim bitmek üzere, yapısını da sevdim fazla yağlı değil ve çok kısa sürede emildiğinden sürdüğünüzü bile farketmiyorsunuz hemen elinizi kullanamaya başlayabiliyorsunuz. İkincisine başlarım sanırım. 


The Body Shop White Musk ise daha hafifi bir yapısı var emilimi gayet iyi ama kalıcılığı konusunda o kadar iyi konuşamayacağım yıkandığı anca elde kuruluğu tekrar hissediyorsunuz ama kokusuz olması ve emilim kolaylığı ekstraları bu ikinci tüpüm bir alana bir bedava kampanyası ile almıştım. 


Nivea tam bir besleyici formülü elimi yumuşacık yapıyor ve uzun süre kurumasını engelliyor. Ellerinizi yıkasanız bile elinizdeki nemli his gitmiyor. Tabi yıkmayı abartmamak gerekiyor :)


Neutrogena daha çok aşırı soğuk ve karlı havalarda kullandığım krem. Yapısı oldukça katı incecik bir ağzı var ve sürülmesi çok da kolay olduğunu söyleyemem. Ama aşırı poyraz ve karlı havalarda ellerime kesinlikle hiç bir şey olmuyor. hissetmiyorum bile kuruluğu kesinlikle.


1 yorum:

  1. bende neutrogena kullanıyorum bu soğuk havalarda tam koruma sağlıyor:)omurinandi.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....