10.04.2013

Modapik.com : Takı Severlerin Buluşma Adresi


Size yepyeni bir site tanıtacağım. Siteye girip ürünleri incelerseniz birde fiyatlarını gördükten sonra bana hak vereceksiniz. Çünkü çok makul fiyatlara en son moda takıları bulabiliyorsunuz. Ben şimdiden üçüncü siparişimi geçtim bile. Modapik.com yeni keşfim

Sevgili Ceylan'dan bu paket bana geldiğinde içindeki hediyeleri görünce şok oldum benim tarzıma uygun tamda sevebileceğimi şeyleri göndermesi bana sanki beni uzun yıllardır tanıyor. Takılarda sabit kurallarım vardır. Öyle moda diye her saçmalığı takmam ama bunlara bayıldım...

Fiyonklu kolyeyi birçok kombinim de kullandım benim anahtarım gibi oldu onu takmadan çıkamaz oldum diyebilirim. Diğeri için yazı bekliyorum boynu açık kıyafetlerle daha şık olur. 
  


Modapik.com'a üstelik şimdi üye olursanız 10 TL hediye çeki kazanıyorsunuz. Sizde son moda takıları bulamamaktan şikayet ediyorsanız buraya uğramanızı öneririm.. 

Modapik köşe bucak gezen; o günün modasına en uygun, özgün ve stil sahibi aksesuarları sizin için bulup getiren, keyif dolu bir alışveriş sitesidir.

Modapik.com'u sosyal medya üzerinden takip edebilirsiniz.


hesaplarını takip ederek güncel kampanyalardan haberdar olabilirsiniz...


1 yorum:


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....