15.05.2013

Tesettür Modası ile Devam Edelim mi?



( Armine İpek Şal, Ayakkabı: İnceTopuk )

Son 5 yılda hayatımda çok şey değişti. Okulum bitirip Adana merkeze yerleştiğinden beri birçok şey yaşadım. Güzel bir işim oldu, evlendim iyi bir eşim oldu ( bazen çekilmez olsada ), iki tane çocuğum oldu. Şöyle bakınca hayatımın son beş yılını nasıl geçti anlamadım.

Ve anladım ki hayat çok çabuk geçip gidiyor ve bitiyor. Nereden biliyorum ki şuan şu dakika şunları yazarken ölmeyeceğimi. Ne çok dindardım nede çok solcu hep orta kesimde bulundum ama kalbimin ne olduğunu hep Allah'ım görüyordu. Ben ne fazla muhafazakar ne de fazla solcu bir ailede yetiştim. Babam ve dedem dini en güzel öğretenler..

Hala çok iyi hatırlıyorum okumaya başlar başlamaz dedem şu duayı ezberle sana şunu alacağım hadi şu duayı oku şunu yapacam hele sen bir Kur'an okumaya başla ben sana neler neler yapacam. Öyle böyle Kuran'ı öğrenmeme vesile oldu bütün duaları öğrenmemi sağladı ve inanın hala unutmadım hiçbirini.

Kuran'ı öğrendim ilk Kuran'ı Kerim - imizi aldı kardeşimle benim. Aklıma yer etmiş o zamandan hani bilmediğim bir beş vakit namaz ona da şeytan izin vermiyor derler ya ben onuda biliyordum ama şeytan izin vermezdi düzenli kılmama. Çok şükür düzene bindirdim artık.

Doğumdan sonra psikolojik nedenler ve lohusalığın verdiği düşüncelerle ölümü daha çok düşünmeye başladım ve düşündükçe korkularım daha çok arttı. Nereden biliyorum ki şuan ölmeyeceğimi hemde hiçbir ibadetimi tam yapmamışken.

Ve o an karar verdim hayatındaki bu büyük değişikliğe. Allah'ımın izni ile yardımı ile geri dönmemek üzere kapandım bende. Kapanmak başına taktığın örtü değil benim. Hiçbir zamanda öyle olmadı. Öyle olsa bugüne kadar düşünmeden yapardım.

Bloğumu uzun süre başı boş bırakmamın nedeni yazacak şeylerin aslında olmaması değil moda alanının benim için değiştiği ama benim bile itiraf edememden kaynaklanıyormuş. Yeni sezonlara baktığımda kendime hiçbirşey bulamamanın nedeni aslında çok farklıymış ( kilo ve göbek haricindeki nedenler ;)) ). Ben aslında kalbimde kapanmışım bunu dışa vurmak zaman almış..

Birçok arkadaşım bunu bloğunda hemen duyur derken bir çoğu yapma kitleni kaybedersin dedi. Ama neden konuştuğumuz şey moda değil mi neden benim kapanmam buna engel olsun ki dedim içimden. Ama hemen yazmadım size açıkçası bir ayın sonunda size yazıyorum.

Artık konuştuğumuz konulara yenileri eklendi. Benim için hayatımdaki markalar Zara, İpekyol, Mango, Twist vs gibilerken hayatıma yeni markalar eklendi. İsimlerini ilk defa duyduğum ve şu bir ayda birçoğunu öğrendiğim markalar. Armine, Kayra, TuğbaVenn, Strems, Aker ve daha yazamadığımı fazlası.

Siz bu yolculukta tesettür modası üzerinden ve genel moda dan bahsedeceğim. Stil fotoğrafları koymayı hala düşünmüyorum. Size beğenerek aldığım bir kaç şalımın resimlerini ve hediye şal ve eşarplarımı paylaşarak tesettür giyim üzerine olan yazılarıma başlıyorum.

Ve bu yolculukta beni yalnız bırakmıyacağını umarak benimle beraber yeni hayatıma Hoşgeldiniz diyorum..


Bu şal sevgili arkadaşım  Etol Moda, bloğu Ayşegül'ün hediyesi.Aker Marka İpek Şal




Vakko'lar eşimin hediyeleri


( İpek Şal : Aker )




Aker Marka Şallar

5 yorum:

  1. Hayırlı olsun çok güzel haber bu, darısı benim başıma doğumdan sonra bende karar verdim ama hala kapanamadım:(

    YanıtlaSil
  2. evet devam edelim :) çok güzel olacağına inanıyorum bende 1 yıldır tesettürlüyüm sizi devamlı takip ediyorum artık daha çok edicem hoşçakalın

    YanıtlaSil
  3. Seni çok iyi tanımama rağmen duygulandırdı bu hoş yazın, biz çok iyi iki arkadaş, tesettürlü olan bendim ama ben senin içindeki o isteği hep gördüm, hiç söylemedim, çünkü benim söylememle olmasın dedim hep kendi istesin dedin ve bir gün aradın Ayşegül hadi alışverişe gidelim, tamam gidelim nereye Özselama...Özselam??? ne tesettür mağazası, bir anda mutluluk doldu içime en yakın arkadaşım kapanıyor, malesef o gün her zamanki yoğun programımdan beraber gidemedik ama sonuna yetiştim heyecanla, her işimi hızlı bir şekilde bitirdim, aldıklarına baktım, artık image maker ın bendim ;:P... o günkü mutluluğu anlatamam, artık konuştuğumuz dil aynı, o zamana kadar tıkanıyodu bişeyler ister istemez ama şimdi zaman yetmiyor, maneviyat, alışveriş,iş fikirleri, çocuk, eşler,....:) en baş takipçin benim canım artık:) Etolmoda nın Hocası Modahaftası....Sevgiler...İyiki varsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm arkadaşım çok teşekkür ederim. Her zaman yanımda olduğunu biliyorum. İyiki varsın. Sağol

      Sil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....