22.02.2014

Hediye - Çocuğum Hastalandığında Ne Yapmalıyım?


 Iki çocukla hayat devam ederken bende çocuklar hakkında her gün yeni şeyler öğreniyorum. Hastalıklar çocukların her evresinde mutlaka olan şeyler. Ben çok korkak bir anne olmadım hiçbir zaman her zaman relax öyle küçük ateşte endişelenecek biri olmadım. Hastalıklarda ilk bildiklerimi uyguladıktan sonra eğer şiddetleniyorsa doktora koştum... Bugün size tanıtacağım kitapla beraber bilgilerime yenilerini ekledim.. Çocuklarımın hastalıkları ateşlerinin hepsinin belli evrelerde mutlaka olacak şeyler düşe kalka büyüyorlar diyoruz ya evet gerçekten öyle.. Hassas bir bünyeye sahip çocuk yetiştirir her hastalığını engeller düşmelerine ilk seferde izin vermezsek hayatta her zaman onları korumalarımızı isterler... Ama bir yere kadar yanında olacağız onların.. 


Bağışıklık kazanmalarını için hastada olacaklar düşecekler de, yememelerini gereken şeylerin tadına bakacaklar ki vücutları onlara karşı önden cephe almayı öğrensin.. Ben böyle yetiştirmeyi seçiyorum çocukları bilmiyorum belki de hatalıyımdır ama çok şükür şimdiye kadar iki çocuğumda çok çok şiddetli hastalıklar geçirmedi.. 



 Bu kitap bana geldiğinde merakla okudum ve herkesle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. İçerikleri ile örnekle ve güzel anlatımı ile hastalığın çeşidine göre  tablo ile neler uygulayacağınızı tek tek anlatıyor.. Çocukların bebeklikten ergenliğe kadar birçok hastalığı var içinde.

Çocuk sağlığı kitaplarını bir çok dile çevrilen Dr. Bernard Valman tarafından hazırlanan "Çocuğum Hastalandığında Ne Yapmalıyım?" Kitabını bir çok kitaplerinde ve online olarak alabilir, kolaylıkla sahip olabilirsiniz. İngiliz Tıp Derneği'nin kontrolünde hazırlanan kitap, çocuklarım doğum sonrası ve büyüme dönemlerimde karşılaştıkları hastalık ya da fiziksel yaralanmalarda acil önerilere ihtiyaç duyan ebeveynlerin yardıma yetişiyor. 



Rahat okunabilir dili, görsel zenginliği ve bilgilendire tablolarıyla dikkat çeken eser; çocuk anatomisi ve gelişim süreci, beslenme, can güvenliği ve sağlığı ile her yastan çocuğun karşılaşabileceği sağlık sorunlarının belirtileri ve tedavi yöntemleri konularımda Dr. Bernard Valman'ın tecrübelerini anne babalara paylaşıyor.


Bebeklik vereyelim dönemlerimde görülen hastalıklar, rahatsızlıklar, yaralanmalar ile ilgili kapsamlı bilgilerin yer aldığı kitap, ailelerin bilinçli davranmalarını konusunda başucu rehberi niteliği taşıyor. Kitap, ilk yardımda öncelikli detaylar, ağız ve diş sağlığı, kas, kemik ve eklem rahatsızlıkları, cilt sorunları, genetik ve hormonlar bozukluklar, kan ve dolaşım hastalıkları, solunum, sinir ve sindirim sistemleriyle 
çığlık birçok konuda okuyucuyu bilgilendiriyor. 


Mikado yayınları tarafından Türkçeleştirilen ve Medikal Danışman Prof. Dr. Özay Arıkan Akan'ın katkılarını sunduğu 216 sayfalık bu kitabın raf fiyatı 45₺ dir.

Kitabı tüm yayınevleri ve online satış yapan kitap sitelerinden bulabilirsiniz...


Ve ben bu kitaptan burada bir arkadaşıma hediye etmek istiyorum...


Yapmanız gerekenler 


Twitter : Mikado Yayınları - Adım Adım 'ı takibe almak

Facebook :  Mikado Yayınları - Adım Adım beğenmek

Ve bu yazı altına kitabı neden istediğinizi anlatan küçücük bir yorum ile iletişim için mail adresini bırakmak....


Haftaya Cuma Son bulacak yarışmaya hadi sizde katılın...


3 yorum:

  1. Allahım tam da aradığım şey... iyi olacak hastanın dokto ayağına gelirmiş hesabı... Bebeğim 8 aylık ve önümüzde uzun yıllar var. Elimde sağkam bir kaynak olsun istiyorum. Twitter'da ozaxx olarak facebookta özlem aksoylu bök olarak beğendim.
    ozlemaksoylu@yahoo.com

    YanıtlaSil
  2. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    insta @kovakadini beğendim ve takipteyim
    benimde bebeğim olduğu için bu kitabın elimin altında olmasını çok isterim
    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  3. Şartlar tamam
    twitter cigogo
    face https://www.facebook.com/SheedaGokce

    sürekli hastalanan oğlum için başucu kitabım olacağını düşünüyorum.
    gokceseyda@hotmail.com

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....