14.10.2013

Bu Kışın Rengi Bordo Benim Için...



Nerdeyse 7 aydır aralıksız çalışıyorum araştırıyorum kendimi geliştirmek için yaptığım işte parçalıyorum resmen... Ve ne bir alışveriş bir gezi doğru düzgün yapamadıysam diyebilirim. Geçen bayramı annelere ziyaret Bodrum Turunu saymıyorum 😄.

Ama son bir aydır bir alışveriş yapıyorum bir alışveriş anlatamam. Aştım kendimi sanırım. Utanıyorum hepsini yayınlamaya yeter diyeceksiniz diye.. Bütün alışverişler güzeldir ama bu çantayı Butigo'dan aldım, hemde biriken stil puanlarımla. Nasıl büyük sürpriz oldu anlatamam... 

Butigo kalitesi ve tasarımları ile bence çok iyi bir çok siteye göre. Iadelerde hiçbir sorun yaşamıyorsunuz. Değişimler hızlı ve mükemmel. Denemediyseniz denemenizi kesinlikle tavsiye ederim.

Butigo'ya üye olup harika tasarımları sizde deneyebilir, ayağınıza olmazsa veya istediğiniz uyumda olmadı aldıklarınız geri gönderebilir, sizde stil puanları toplayarak ücretsiz bir ürün hediye alabilirsiniz....

Eeee siz ne düşünüyorsunuz senenin moda rengi bordo çantamda ile ilgili....