10.03.2012

Asos Ayakkabı Kazanan Şanslı Kişi Ve 3 Kişiye Sürpriz Hediye Daha

Evet dün gece oturdum tek tek çekiliş şartlarını yerine getirenleri kontrol ettim elenmesi gerekenleri eledim ve kaç şart yaptıklarına göre her ismi o sayıda kağıtlara tek tek yazdım. toplamda 91 kişi katılmıştı. Geçerli kişi sayısı 86 idi ve ben sanırım 300 tane kağıt yazdım gibime geliyor. İşte yazılan Kağıtlar..

Fotoğrafların çok kötü olduğunu biliyorum ama elimde fotoğraf çekebilecek sadece dandirik bir telefon olduğu için bununla çekebildim. Eşimde evde olmadığından onun telefonunu kullanamadım. Fotoğraflar için Sorry...



Ve işte yazılanlardan sonra tek tek katlanıp kaseye konan kağıtlar....


Ve işte Kazanan isim ve Yedek Talihlisi

 


Evet Kazanan counselor019 ve yedek talihli bembeyazsiyah. Arkadaşım bana mail yoluyla ulaşabilirse ve iletişim adreslerini gönderirsen hediyesini pazartesi günü kargoya verebilirim..

Arkadaşım kazandığı ayakkabı bir kez daha yayınlayalım 

VE İşte sürpriz hediye kazanan kişilerde bunlar. Aslında başta böyle birşey demedim biliyorum ama içimden geldi ve kim olacak bu şanslılar acaba dedim çektim. berna , ballibademim, ve ozax Bu kişilerde bana mail yoluyla iletişim adreslerini gönderirse eğer hediyelerini göndereceğim.


Kazanan arkadaşlarımı tebrik ediyorum..

6 yorum:

  1. kazananları tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  2. ama güne süper başladım ben bu haberle, çok teşekkürler, email de attım, çok teşekkürler
    sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim çok sevindim ,
    süpriz hediyeni merakla bekliyorum :)
    mailimi gönderdim,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. asil talihlinin size ulaşmaması için dua ediyorum :DD

    YanıtlaSil
  5. tbrkler kazananlara :)
    counselor019 bu ara çok şanslısın,hre blogta adını görüyorum:)) iyi günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  6. aaaa süpriz hediye kazanmışım çoook sevindiiim :)))

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....