11.10.2013

Bioderma'nın Leke Karşıtı Serisi



Biodermanın bu serisi çok merak ediyordum. Özellikle doğumlardan sonra benim gibi arka arkasına gelen iki doğumdan sonra yüzde lekeler oluşmaya başlayabiliyor. Dedim artık almam lazım. Tesadüfen instagramda Makyaj bloggerı Nazlı'nın yazısını gördüm. Turuncu Kasa diye yeni bir online alışveriş sitesinden bahsediyordu ve nazlininbiodermasi ile yapılan alışverişlerde %60 indirim yapıyordu. Dedim fırsat bu fırsat Ebru hemen gir al istediklerini. Hiç düşünmeden sepete attıklarım bunlar oldu. Kapıda ödeme ile süper hızlı bir şekilde aldım.

Ürünleri kullanmaya başladıktan sonra özelliklerini ve detaylarını anlatacağım. Ama ilk önce diğer makyaj blogger arkadaşlarımdan tavsiyeler alayımda...




Bu arada Bioderma'nın puan kampanyasından haberiniz var değilmi. Haber olmayanlar aldığınız ürünlerin arka etiketlerini incelesinler lütfen.. 


Daha birçok ürün çeşidi var sitede. Bence sizde Nazlı'nın kampanyası bitmedi ise hemen girip alışverişimizi yapın Turuncu Kasa 'dan...


1 yorum:

  1. Ben de lekelerden muzdaribim, bir aydır kullanıyorum aynı seriyi blogda paylaşacağım gelişmeleri. Şu an için bariz fark göremedim. Umarım sende olur cnm :)

    http://myshimizu.blogspot.com/2013/09/gunes-lekelerinin-tedavisi-bioderma.html

    YanıtlaSil


Lütfen İsim veya Rumuz bırakın....